torsdag 6. juni 2013

Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! I går var siste dagen av min siste fødselspermisjon. Etter den 5.juni vil ikke NAV lenger sponse turneene mine til diverse shoppingsenter, og derfor er det vel strengt tatt på tide å finne seg en hobby som er gratis. Istedet for å reise rundt å kjøpe interiør får jeg heller skrive om det, i det minste til jeg skal tilbake til arbeidslivet i september.

Blogglivet begynner dårlig - jeg har blitt syk og har flyktet hjem til foreldrene mine som hjelper meg å passe mine to små tøysekopper. Typisk å bli syk når mannen min er bortreist. Legger ved et tre dager gammelt bilde av lillemor som smitter mamma med forkjølelse og feber. Hun ville ikke sove, kun sitte på fanget i gyngestolen, og litt senere forsto vi hvorfor.... men det var ETTER jeg hadde susset på henne og unnlatt å bruke antibac.



Men nok om det - over til interiør. Jeg har nemlig fått en ny lysekrone! Jeg elsker lysekroner, og har flere varianter hjemme. Denne er litt større enn de andre. og ganske spesiell. I mine øyne har den "bestemorstil" (noe jeg digger), mens andre kaller den mer franskinspirert.

Hvis jeg hadde hatt noen lesere ville jeg ha spurt dem hva slags stil de mener lampen har, den er jo rene blekk-klatten, åpen for tolkning (hva ser DU når jeg viser deg denne lampen)... Kjedelige personer som ikke elsker interiør - eller menn - ville sikkert bare svart: "lampe". De av dere med en renlinjet og clean stil i hjemmet ville enkelt og greit ha kalt den stygg - men det er også helt greit ;o) .. uansett, her er vidunderet:


Dessverre ble den ødelagt i frakt, den mangler en glasskuppel inni. Jeg venter på at denne delen skal bli ettersendt, for jeg er fortsatt ikke så avantgarde at jeg pynter gulvet med lysekroner.

Legger ved en link til lysekronen fra ellos.no hvor jeg kjøpte den. Ja tenk, jeg kjøpte den på Ellos! De har faktisk noen kule ting i hjem-sortimentet sitt.

http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/pr/91-92/91-9264.jpg

Ellers vil jeg i dette første innlegget hilse til min eneste leser Mona (http://mamma-mona.blogspot.no.) Takk for at du vil følge bloggen min, det skal bli så stas å få et treff på siten som ikke kommer fra min egen IP adresse.

2 kommentarer:

  1. Hoho, takk for hilsen og greier! Gleder meg til fortsettelsen!! Du får som alltid frem smilet her ihvertfall. Og lysekronen så superfin ut!!
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Mona :o) Kult at du likte lysekronen!

    SvarSlett