tirsdag 27. august 2013

Ukeskavalkade

Ooops... 

Jeg har helt glemt å blogge den siste uken. Livet etter ferien er hektisk. Mannen min har jobbet mye, og jeg har hatt hovedansvaret for barna. Klokken 1905 hver kveld sovner jeg, og kveldene går med til å sikle på sofaputene.Veldig dårlig stil av en som prøver å være interiørblogger.

Jeg forsøker meg på en liten bildekavalkade over sist ukes høydepunkter.

Jeg har shoppet mye. Amélie trengte robuste høstklær til barnehagestart. Hvite kjoler og t-skjorter er pakket vekk og erstattet med jeans og bodyer, tøfler og robuste lekesko. Klær som tåler en tur i sandkassen - aller helst i lillatoner.



Dette er bare litt av utvalget. Jeg håper far i huset blir for opptatt fremover til å fordype seg i den kommende kontoutskriften.

Mormor, som vi kaller "mor" kom på besøk på fredag og lagde mini-pizza med oss. Stor stas!


Små badedyr som krøp tilbake i karet og badet litt til - etter bleie og pysj var påkledd - ble fjernet igjen.


Vi skrur sammen en Ikea kommode og oppdager underveis at en av delene er feilvare. Tilbaaaaaake å bytte deler i morgen.


Og sist men ikke minst holder jeg kontakt med storesøsteren min via mms. Vi har vært for opptatte til å diskutere den nye skinnjakken min face to face, men et bilde sier som kjent mer enn 1000 ord. Dette bildet røper at jeg er fornøyd med jakken, og at den vekker kattekvinnen i meg. 

Jeg er relativt klassisk (bestemor) i klesstilen min til vanlig, og en svart skinnjakke på meg er nesten like sjokkerende som å se Sandy i Grease vrikke rundt i svart lær i sluttscenen. Derfor kattekloen. Mannen min synes jeg ser veldig rampete ut i den.



Jepp, det var stort sett det. Jeg unnlater å blogge om alt godteriet jeg har spist denne uken, og den påfølgende frustrasjonen i prøverommet når jeg ikke lenger får på meg rett buksestørrelse. 

I neste innlegg vil jeg følge opp kommodethrilleren. 

Ha en god kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar