lørdag 15. mars 2014

5000 grunner til å besøke Ikea

For noen dager siden besøkte jeg ikea.no av kjøkkenrelaterte grunner. Da fikk jeg øye på en kampanje som gjorde meg veldig glad.



Ikea kjører en kampanje hvor de kaster penger etter kunder som skal kjøpe kjøkken! For hver 10 000 man handler for får man gavekort på kr 1000. Det vil si at vi kanskje får gavekort på 5000 kroner hvis vi bestiller innen fristen. 

Jeg måtte nesten klype meg selv i armen. Vi har ikke bestilt kjøkken enda, men jeg føler meg allikevel rik, og har brukt opp gavekortet mange ganger i tankene mine allerede. 5000 virker som så mye penger når det daler rett ned i fanget.

Her er noen måter jeg kunne tenke meg å bruke gavekortet: 




Gavekortet dekker 54% av Ektorp hjørnesofa i Isefall lys turkis. 




Nå ble det plutselig veldig fristende å unne seg de dyreste springfjærmadrassene. Jeg har et håp om å tilbringe langt flere timer i sengen i årene fremover enn jeg gjør nå.... bare barna mine blir store nok til å stå opp alene om morgenen. 



Jeg har lyst til å bruke kurvstoler som spisestuestoler, fordi de er komfortable, og man kan sitte lenge ved bordet. Jeg vil fylle de med puter, lene meg bakover, og spille Yatzy og drikke rødvin i timesvis til det blir vanskelig å treffe bordet med terningene.  


Eller bare bruke de på tøys? På upraktiske møbler med lite lagringsplass, men høy kosefaktor? 


Eller det motsatte... På kjedelige, praktiske ting som man ikke kommer unna.. Men nei. Jeg vil kun ha det gøy med gavekortet, ikke kjøpe kabler. 

Jeg ser faktisk at jeg har satt opp ønskene mine i prioritert rekkefølge i dette innlegget. Jeg håper at jeg får med meg både sofaen, oppgraderte madrasser og kurvstolene hjem. Hvem vet? Kanskje det daler flere små hverdagsmirakler ned i fanget mitt som finansierer alle interiørdrømmene mine? Har det skjedd en gang, så kan det jo skje igjen - for jeg så definitivt ikke dette gavekortet komme ;o) 

Ha en heldig lørdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar