onsdag 26. mars 2014

#TemaTøyTirsdag 2 - Kle deg som din kjære

Hei!

Her kommer en onsdagsrapport fra nok en vellykket #TemaTøyTirsdag. Temaet denne gangen var "Kle deg som din kjære"... eller eventuelt en mann som inspirerer deg hvis du ikke er i et fast forhold.

Marianne og jeg hadde det morsomt med å kle oss som mennene i våre liv. Jeg sier meg fornøyd med egen innsats, da min kjære stilte på jobb i akkurat samme antrekk som meg - og attpåtil sa seg villig til å posere for bloggen. (Jeg forsøker også å pose mandig for anledningen).



Etter 7 år som kjærester, 4 års ekteskap og 2 barn kjenner vi hverandre godt. Jeg vet at han har en forkjærlighet for jeans, skjorte, blå ullblazer og brune sko. 


Tirsdag var ikke første gang vi gikk likt kledd. Noen ganger i helgene kan jeg til min forskrekkelse oppdage at vi har på oss like klær - da gjerne jeans og stripete genser. Er vi matchende-grilldress-materiale? Utvilsomt... jeg tror ikke engang vi når pensjonsalderen før vi begynner.... alt vi mangler er en campingvogn...

Iphone bilder gjør seg dessverre dårlig på blogg, og blir som dere ser uskarpe. Et tips jeg fikk fra Marianne er å bytte til kamera+ appen. Da kommer fargekontrastene mye bedre frem. Se bare på dette bildet tatt med hennes telefon - her kan man faktisk se at blazerne er blå og skoene brune.


Følg @mariannemixi eller @martheglimt på instagram, der blir neste tirsdagstema annonsert. Hiv dere på, og tagg antrekket med #tematøytirsdag. Vi gleder oss til å se antrekkene deres!


1 kommentar:

  1. Håkon og jeg hadde en høyst ufrivillig "Kle deg som din kjære"-dag et par dager etter dere. Og vi oppdaget det ikke før vi så oss selv om vinduet på kjøpesenteret heller. Kliss like i stygge joggesko, brune belter, jeans og lite kledelige blå bomullsoverdeler. Lekkert. (Jeg har bilde, men Håkon nekter meg å publisere..Kanskje like greit, når jeg ser bildet..) Men DERE ser jo smashing ut da!

    SvarSlett