søndag 23. mars 2014

Flott interiør på Norefjell

Hei!

Så var det søndag kveld, og vi er hjemme igjen etter en familietur til Norefjell med jobben. Jeg skal innrømme at fredag var stressende - det er mye jobb å pakke vinterutstyr, penklær og vanlige klær til meg selv og to små barn. Når alt er pakket og klart er bilen stappfull, man ligger etter skjema, og er livredd for å bli stående i bilkø med grinete barn i baksetet. I det øyeblikket kostet turen mer enn den smakte. 

Så kom vi inn på hotellrommet... og det var helt fantastisk fint! 


Eget kjøkken og soverom til barna (etasjeseng - de gikk helt bananas), og lukseriøst badekar på soverommet med utsikt til vinterlandskapet.... og i vårt tilfelle innsyn fra hotellrestauranten, så jeg flerret ikke av meg klærne og hoppet oppi uten å dra for persiennene først.

Sure miner var som blåst bort da jeg så hvor jeg skulle tilbringe helgen. Slik virker vakkert interiør på meg, jeg slapper av og koser meg når det er fint rundt meg. 

Det gjorde meg faktisk ingenting å sitte alene på hotellrommet og drikke te foran peisen med jubileumsutgaven til Vakre Hjem mens mannen min drakk øl med kollegaene våre. 

Den eneste ulempen er at jeg i min ensomhet pådro meg tidenens senebetennelse grunnet omfattende surfig med datamus. Jeg vet at det er fy-fy for meg, men det var så mye spennende å lese på internett. Jeg kan nesten ikke bruke høyre armen, den er betent fra skulderen til hånleddet. Det er kjempevondt, og hemmer meg voldsomt når jeg må bære bagasje og henge opp klær - men jeg kjemper meg gjennom smertene når det er tid for å blogge. 

Ønsker dere alle en avslappende søndag kveld, og en super start på uken i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar