lørdag 29. mars 2014

Kaffe og Costume Living

Lørdag morgen. Strålende solskinn. Frokost overstått og barna er mette og glade. Da er det på tide å kose seg med lørdagskaffen. 


Roser og kaffe, for å være presis. Det er godt for sjelen. Det finnes imidlertid en enda bedre kose-kombinasjon... 


.....og det er roser, kaffe og et nytt interiørblad. 

Costume har lansert et eget interiørblad. Dette var nytt for meg - jeg tror ikke de har brukt mange kronene på markedsføring før lansering. Første utgave en har spenstig forside med fire nakne modeller på coveret, hvorav to lufter... ja, la meg si det rett ut: dotten sin.... 

Jeg tok med meg første utgave hjem i går. Det var faktisk ikke så halv-galt spesielt hvis interiørsmaken din går i retning av desingmøbler. Ryddig og fint blad, og "hjemme-hos" reportasjene evnet å fremvise originale innslag, ikke bare oppgulp av ideer man har sett før...

.....(og med oppgulp mener jeg hodeskaller, pistolvaser og div kobberfargede Jonathan Adler produkter fra Milla Botique).... Jeg synes Costume Living klarer å finne sin egen profil, i motsetning til stakkars StyleMag interiør som etter min mening snublet på startstreken, brakk begge bena, slo hodet hardt, og havnet i koma i fallet. Det var sørgelig underholdning, og jeg tror dessverre StyleMag interiør blir en døgnflue.

Det blir spennende å se om Costume Living overleverer i et konkurranseutsatt marked, ettersom flere både nye og mer etablerte publikasjoner spesialiserer seg på trend og design. Men jeg tror faktisk de har en sjanse. 

Ha en trivelig lørdagskveld ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar